Terug

1. Problemen met inloggen

1.1 Ik ben nieuw bij Therapieland

Heb jij je recentelijk aangemeld voor Therapieland, maar kun je niet inloggen? Het kan zijn dat je account nog niet actief is.  Je account activeren doe je via de activeringsemail die je van Therapieland hebt gekregen. Let op: deze e-mail kan mogelijk in je spambox zijn beland.

 

1.2 Ik ben eerder ingelogd geweest

Is je account wel al geactiveerd, maar heb je alsnog problemen met het inloggen, kan de oorzaak liggen bij de internetbrowser die je gebruikt. Deze vult dan automatisch inloggegevens in. Het kan verholpen worden met de volgende manieren:

  • Maak de inlogvelden eerst helemaal leeg voordat je de inloggegevens intypt. 

  • Probeer in te loggen in een andere internetbrowser. Voorbeelden van internetbrowsers zijn: Google Chrome, Safari of Mozilla Firefox. Mocht je geen andere internetbrowser bezitten, kun je deze downloaden via verschillende websites.  

  • Verwijder de geschiedenis van je webbrowser inclusief de formulieren voor automatisch invullen. 

 

2. Mijn uitnodiging is verlopen 

Om redenen van privacy kan je de link in de uitnodiging maar één maal aanklikken. Wanneer de uitnodiging is verlopen kan je het beste contact opnemen met jouw behandelaar. Hij of zij kan de uitnodiging dan weer opnieuw verzenden. 

 

3. Ik krijg een betaal stap terwijl ik ben uitgenodigd voor een programma 

Wanneer je een betaalstap in je programma tegenkomt, kan het zijn dat je binnen ons systeem, niet goed gekoppeld bent aan jouw behandelaar. Om deze koppeling te herstellen moet je de uitnodiging, die je in je email hebt ontvangen,accepteren. Mocht je deze uitnodiging niet hebben ontvangen of je hebt deze al geaccepteerd, dan kan je contact opnemen met de helpdesk van Therapieland via de onderstaande gegevens. 

 

4. Ik kan niet wisselen van videotherapeut 

Als je in een programma niet kan wisselen van videotherapeut heeft dat te maken met je internet browser. Doordat deze browser mogelijk verouderd is kunnen de video’s niet goed geladen worden. Probeer het programma dan te openen in een andere internetbrowser. Bijvoorbeeld: Google Chrome, Safari of Mozilla Firefox. Heb je hulp nodig bij het vinden of downloaden van een nieuwe web browser? Neem dan contact op met onze helpdesk via onderstaande gegevens. 

 

5. Hoe kan ik mijn email notificaties aanpassen?

Als je inlogt in Therapieland kan je, in jouw profiel, jouw email notificaties beheren. Je vindt hier de optie “Email meldingen beheren”. Hier kan je aanvinken welke email notificaties je al dan niet wenst te ontvangen. 
 
 

6. Ik krijg een 500 melding in mijn programma 

Als je in het programma een 500 melding krijgt kan je deze melding naar ons doormailen via de link “Email ons de error door”.  De helpdesk van Therapieland ontvangt dan de error gaat vervolgens onderzoeken waar de 500 melding vandaan komt. 

 

7. Ik kan bepaalde knoppen niet aanklikken of openen 

Als je in het platform bepaalde knoppen niet kunt aanklikken en daarmee dus ook bepaalde pagina's niet kunt openen kan dat te maken hebben met een verouderde web browser.  Dit komt vaak voor bij de webbrowser Internet Explorer. Je kunt Therapieland het beste openen in de webbrowsers: Google Chrome, Safari en/of Mozilla Firefox. 

 

Mocht je alsnog vragen hebben, kun je de Helpdesk van Therapieland bereiken op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 via de volgende gegevens:

 

info@therapieland.nl                  

020 – 77 12 848