Haal alles uit Therapieland met de cliëntreissessie
De e-healthprogramma’s van Therapieland worden vaak al succesvol ingezet tijdens de behandeling en begeleiding van cliënten. Maar wist je dat je met ons platform cliënten in élke fase van hun zorgreis kunt ondersteunen?
Met de cliëntreissessie ontdek je samen met jullie E-health Specialist hoe jullie organisatie onze tools zó kan inzetten dat je de effectiviteit van het gehele traject verhoogt.
Digitale ondersteuning in elke fase
Je kunt e-health inzetten in elke fase van de cliëntreis om cliënten te ondersteunen:
- Preventie: Bied laagdrempelige zelfhulpprogramma’s aan om vroegtijdig ondersteuning te bieden.
- Intake: Stroomlijn processen met digitale vragenlijsten.
- Wachttijdoverbrugging: Geef cliënten alvast waardevolle handvatten met onze programma’s terwijl ze op de wachtlijst staan.
- Behandeling en begeleiding: Zet onze programma’s in tijdens het traject en gebruik beeldbellen en de chat voor veilige en efficiënte communicatie..
- Nazorg: Help terugval te voorkomen met programma’s die de cliënt ook na de behandeling kan blijven gebruiken, zoals het signaleringsplan
Samen de ideale cliëntreis uitstippelen: de cliëntreissessie
Om jullie te helpen e-health optimaal in te bedden in jullie processen, bieden we de cliëntreissessie. Dit is een praktische werksessie waarin een van onze E-health Specialisten samen met jullie de volledige cliëntreis van de organisatie in kaart brengt.
De voordelen van de cliëntreissessie voor jullie organisatie
Wat levert deze sessie op?
- Een concrete blauwdruk: We bepalen samen op welke momenten in de cliëntreis jullie welke digitale tools het beste kunnen inzetten voor maximaal resultaat.
- Expertise van onze E-health Specialisten: Een van onze E-health Specialisten deelt best practices en denkt strategisch mee over hoe e-health jullie gehele zorgproces kan versterken.
- Optimale integratie: We ontdekken samen hoe we zorgen dat Therapieland naadloos aansluit bij de werkwijze van jullie organisatie en de behoeften van cliënten.
Op deze manier halen jullie het maximale uit ons platform en bieden jullie cliënten de best mogelijke ondersteuning, precies op het juiste moment.
Zij gingen je voor
“De inzet van e-health binnen onze organisatie was laag en het is uiteraard wel belangrijk dat dit goed binnen het team gedragen wordt. Het was een uitdaging om ervoor te zorgen dat we dit goed geïmplementeerd en geborgd konden krijgen. Onze E-health Specialist stelde voor om een cliëntreissessie te houden. Hierin kregen we inzicht in de stappen van onze cliëntreis en werd zichtbaar welke pijnpunten en kansen er liggen. De sessie was erg helpend in het bieden van deze inzichten en maakt dat we nu goed weten wat we moeten aanpakken. Fijn ook om de ruimte te nemen om hier eens goed bij stil te staan en jezelf en je organisatie kritische vragen te stellen. Wij zouden de cliëntreissessie aanraden aan organisaties die met hetzelfde vraagstuk zitten. Aan de eerste cijfers van een van onze locaties te zien, wordt er al meer gebruikgemaakt van het platform. Een mooi begin dus.” – Angèle Smulders-Hosli & Marieke Vromans, IMW Tilburg
Benieuwd naar de mogelijkheden?
Wil je ontdekken hoe je de inzet van e-health tijdens de gehele cliëntreis kunt optimaliseren en borgen? Neem contact op met jullie E-health Specialist of plan een vrijblijvend gesprek met een van onze adviseurs.
