Tevredenheidsonderzoek 2024: De resultaten én de vernieuwingen op basis van jullie feedback
Elk jaar is het weer een belangrijk moment: het tevredenheidsonderzoek. Jullie waardevolle feedback van vorig jaar vormde de basis voor belangrijke vernieuwingen. Benieuwd wat we met jullie feedback hebben gedaan? In deze blog delen we de vernieuwingen van afgelopen jaar.
Uit de feedback kwamen vier belangrijke thema’s naar voren:
- Meer flexibiliteit in het aanbieden van onderdelen van programma’s
- Betere ondersteuning bij het vinden van e-healthprogramma’s
- Een uitgebreider en verbeterd programma- en vragenlijstaanbod
- De mogelijkheid om werkmappen makkelijker te delen met het netwerk
Dit is wat we met jullie feedback hebben gedaan:
Meer flexibiliteit met modulaire programma’s
Dit jaar introduceerden we onze modulaire programma’s. Met onze modulaire programma’s kun je eenvoudig stappen en sessies binnen een programma verbergen of juist uitlichten. Zo biedt je als professional (onderdelen van) programma’s aan die persoonlijker en beter afgestemd op de cliënt zijn.
Snel het juiste e-healthprogramma met de Assistent
We lanceerden onze eerste AI-tool, de Assistent. De Assistent helpt je om snel passende e-healthprogramma’s te vinden die aansluiten bij de hulpvraag van je cliënt. Naast het delen van programma’s, geeft de Assistent een korte toelichting op de inhoud, zodat je eenvoudig kunt vergelijken en het juiste programma kunt kiezen.
Benieuwd naar de Assistent? Je vindt de Assistent in je dashboard door rechtsboven op de sterretjes te klikken.
Vernieuwd aanbod programma’s en vragenlijsten
We verbeterden ons programma-aanbod. Zo zijn er nieuwe programma’s ontwikkeld, specifiek voor jongeren. Bestaande programma’s zijn uitgebreid met meer visuele onderdelen en ervaringsverhalen. En er zijn meer Engelstalige programma’s beschikbaar.
Daarnaast is vanaf januari 2026 ons vernieuwde vragenlijstportaal, in samenwerking met QuestManager, beschikbaar. Met het vernieuwde vragenlijstportaal heb je toegang tot het meest complete en actuele aanbod gevalideerde vragenlijsten (550+), direct in de vertrouwde omgeving van Therapieland.
Verbeteringen in Netwerkzorg
We hebben het delen van werkmappen met het netwerk vereenvoudigd. Zowel professionals als cliënten kunnen werkmappen intern én extern delen, met volledige transparantie over wie toegang heeft tot (onderdelen van) de werkmap. Daarnaast kunnen secretariaatsmedewerkers eenvoudig professionals toevoegen of verwijderen om zorgcontinuïteit te bevorderen.
Zo ondersteunen we de inzet van e-health
Om optimaal gebruik van het platform te stimuleren, hebben we gerichte activatiecampagnes ontwikkeld. Denk aan microlearnings, activatiemails, webinars en in-platform notificaties over onderbelichte maar waardevolle functies, zoals de chatfunctie, modulair gebruik van programma’s en de mobiele versie van het platform. Daarnaast zijn er periodieke trainingen en bouwen we aan een community waarin klanten kennis kunnen delen en best practices kunnen uitwisselen.
Wat kun je verwachten in 2026?
Naast de lancering van het vernieuwde vragenlijstportaal in januari 2026, werken we op basis van jullie feedback hard aan een langverwachte toevoeging: de ontwikkeling van een Therapieland app. We kijken ernaar uit om dit in 2026 te realiseren!
We willen jullie bedanken voor jullie waardevolle feedback.
